miercuri, 2 iunie 2010

Despre injosire

Destul de pasionat de filmele romanesti, am decis sa vizionez unul dintre cele mai recente productii autohtone lansate si pe plan international "Eu cand vreau sa fluier, fluier" (chiar daca "Politist Adjectiv" mi-a provocat o mica dezamagire). Pregatit psihic si fizic, concentrat la maxim (cu neuronul intins la maxim) am urmarit cu mare atentie desfasurarea actiunii de la primele secunde pana la epilogul acesteia. Entuziasmat de ceea ce vazusem am am revazut diferite scene de mai multe ori. Nu sunt eu mare critic de film, dar modul in care interpreteaza actorii mi s-a parut fantastic (in special detinutii), nu prin prisma actiunilor desfasurate, ci prin autenticitatea interpretarii scenelor. Limbajul si modul de exprimare al personajelor care nu par sa fie profesioniste, sau cu alte productii la activ m-a facut sa ma intreb de cateva zile incoace care au fost indicatiile regizorului (le-a scris pe foaie propozitiile, sau le-a spus ce se va intampla in scena respectiva si ei sa se comporte ca in viata de zi cu zi)?! In fine..pentru cei care nu au apucat sa urmareasca productia le ofer un trailer:




Si pentru cei care nu au cunoscut inca smerenia, luati aminte aici:




Colateral filmului, La familia a scos asta:


Un comentariu: