luni, 10 ianuarie 2011

Milionar de "uichend"

In urma cu ceva luni, am fost victima unui complot FBI (adica Fraier Bantuind pe Internet). Cuprins de mirajul banilor facuti nemuncind, am gasit pe "goagal" cateva site-uri prin care iti redescopereai cariera, adica din fata propriului pc/laptop puteai "produce" niste sume de bani destul de frumusele, fara a depune un efort prea mare.
Cazul meu a fost urmatorul: am urmat pasii pe care ii descria site-ul respectiv, si in descurs de cateva ore ajunsesem sa strang o suma de bani, pentru care unii oameni , o zi intreaga, ar cara saci de ciment sau ar matura in mall. Cufundat cu mandibula in podul palmei, de sub calduroasa patura, si confortabila perna, click dupa click se strangeau "leii grei", nevenindu-mi nici mie a crede cum am putut rata atata timp o "afacere" ca asta. Banii continuau sa vina, si pana la planuri de viitor a fost decat un pas: shopping in mall fara a te mai uita la pret, sau capota de carbon pentru "motan" era doar o chestiune de timp, fiind 99,9999% convins ca o voi tine asa mult si bine. Pana cand, intr-o zi, nu departe de cea in care am purces la "consolidarea" buzunarului, lucrurile o iau razna, cel putin din punctul meu de vedere, si nenorocita de culoare rosie iese de 14 ori consecutiv (in timp ce eu mizam pe negru). Corect, v-ati dat seama, ca ma apucasem de ruleta online, pentru ca aici aveam ocazia de a paria sume mult mai mici decat daca m-as fi prezentat intr-un cazino. Ce sa mai, ajunsesem sa-mi dublez banii cu care incepusem (stransesem cam 200 de euro), si toata aceasta "munca" a ajuns in conturile cazinoului. Disperat, am mai alimentat contul cu care jucam, cu gandul ca ma voi redresa......dar nici vorba. Am cazut in gaura de tot, bucuria mea nedurand mai mult de 3-4 zile.
In fine, dupa aceasta poveste, pot spune ca sunt in masura de a da cateva sfaturi esentiale:

1. NU VA CALICITI !!!! Incepeti cu pariuri foarte mici (1 ron). Chiar daca vi se pare ca strangeti bani putini, nu uitati ca "pic cu pic se umple paharul".
Sa va demonstrez: incepeti cu 1 ron pe culoarea neagra. Nu castigati. Continuati tot pe culoarea neagra, dar de data aceasta dublati suma, deci 2 ron. Nu castigati nici de aceasta data. Pariati tot pe negru, dar de data aceasta 4 ron.....si tot asa, pana cand bila ce danseaza pe marginea ruletei isi va alege un "partener de dans" de culoare neagra. Asadar, facand un calcul reiese ca: 1+2+4+8+16+32+64=127 ron pariati pentru doar 7 maini, chiar daca la final profitul va fi doar de 1 ron.
2. Alimentati contul cu o suma cat mai mare (cel putin 100 de euro, sau echivalentul in lei, depinde de cazino)
3. Cautati cazinouri ce ofera bonusuri (ex: la 100 de euro alimentati, mai primiti 100 de euro)
Si daca veti dori sa va incercati norocul, va voi da o adresa unde sa va "documentati": http://www.fabanipenet.com/. Si daca veti mai si castiga, astept o bere din partea voastra. Succes !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu